Weekendul trecut am ieșit puțin din minunatul București pentru două zile pentru a mă bucura de străduțele și frumusețile Brașovului.

Scopul acestui weekend getaway a fost un concert care cele din urmă a fost anulat cu numai câteva ore înaintea începerii. Eram deja pe drum, cazarea și transportul plătite, plus că nu avea vreun motiv să nu plec: Brașov fiind preferatul meu oraș din România.

brasov_bagaj

Cu troller-ul după mine, am ajuns la Gara de Nord și de acolo am luat trenul către Brașov. În mai puțin de 3 ore și nicio întârziere am ajuns la destinație. Prețul unui bilet pentru adulți cu CFR-ul este de aproximativ 48 lei. Am înțeles că există și companii private de tren unde biletele sunt mai ieftine de atât însă nu erau la o oră foarte convenabilă pentru întregul grup cu care am fost.

În ciuda faptului că evenimentul și concertul celor de la Chase & Status fusese anulat, cei de la Kruhnen Muzik Halle au soluționat această problemă și i-au chemat pe băieții de la Senior Division așa că ne-am distrat pe ritmurile reggae și drum & bass întreaga seară.

23804491_10155809546459847_1487708333_n

A doua zi după ce am ieșit din vizuina noastră, care a fost un apartament spațios închiriat prin platforma Airbnb, am luat orașul la pas în căutarea unui loc pentru a lua prânzul. Am aterizat în faimosul La Ceaun, dar nu cel din Piața Sfatului deoarece era foarte aglomerat, dar pe o stradă apropiată se afla fratele acestuia pe Strada Michael Weiss. Toată mâncarea de acolo este gătită în bucătăriile restaurantului în afara orașului și sunt absolut excelente. Eu am ales să mănânc ceva mai tradițional: sărmăluțe cu mămăligă și smântână. Vă las aici link-ul către site-ul lor unde puteți găsi întregul meniu.

23798288_10155809517124847_1106284308_o

Luând din nou orașul la pas am ajuns la un bistro foarte cochet și liniștit Bistro De L’Arte unde am băut un ceai și am stat la povești. Este locul acela intim unde poți merge să ciugulești ceva, să ieși la un date sau pur și simplu să mergi să stai liniștit să bei o cafea și să citești o carte. Toți pereții din cărămidă sunt decorați cu diverse tablouri pe care le poți achiziționa.

23825456_10155809517119847_1589943416_o

Dragul meu, Brașov, voi reveni curând să te vizitez și sper să fie și sper să am parte și de puțină zăpadă!

23798201_10155809517099847_931068216_o

P.S. Pentru cei interesați de un cupod de reducere pentru cazare prin platforma Airbnb de 100 RON puteți folosi LINK-ul ACESTA pentru a vă crea un cont.